Fredag

Hittade denna text som jag hade skrivit när jag hade brytit ryggen, och låg och tittade upp i taket varje dag för att man inte kunde göra något utan att känna en olidlig smärta, jag skrev detta om ett av mina största misstag i mitt liv i sommar. Ett beslut jag var tvungen att göra, även om det var fel beslut. 

"Jag klättrar nu,

varje dag tar jag ett litet steg uppåt och en dag kommer jag att sitta där i skyarna och titta ner på alla ynkliga människor som finns där nere på botten.

Jag kommer att kunna säga att ja, där ni är där jag har också varit, och jag tog mig upp.

Jag kommer att vara starkare och vackrare än någonsin.

För jag har haft ett hårt liv, jag har behövt hantera saker som andra inte ens kan tänka sig,

men jag har växt upp och idag är jag starkare än vad jag var då.

Även om livet kan vara så otroligt mörkt och demonerna inte alltid håller sig borta,

så vet jag innerst inne att jag kommer att klara detta, för jag är pappas flicka och jag klarar allt."

Detta bevisar att man blir knäpp av att vara sjukskriven, bli aldrig det grabbar och kvinnor.


En chokladkaka, en påse fruxo, 2 red bull.ö Nu jävlar tenta, nu är det jag och du ikväll.

Läste just en sida i ledarskapsboken och började böla som en tok. Hur kan man börja gråta av skolböckerna!?! Jag kan dock skyllal på att det var en otroligt fin berättelse. Hmm. hah

Eller ja, jag vet varför man börjar böla av skolböckerna på ett annat sätt ;)

Fm static - Tonight är det som spelas ikväll :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0