Måndag

 
När mörkret faller, på dig
ser jag falska ögon
Jag skadar andra, inte bara mig 
Vet du nu var du har mig
Du har inte en chans
Spring för livet
Jag är ur balans

Det här vad du får nu
nåt som inte fanns
Är du kär om livet,
Happiness is like a kiss. You must share it to Feel it. 
 
Mysdag, en sån där när jag får sitta på mitt älskade cafe station med bra sällskap! 
Må man vara en skogsmänniska men jag älskar detta med. Behöver det bästa av 2 världar! 
Åh. Vad jag saknar dig min vän! 
 
Nästa år blir spännande , jag kan inte vänta på vad som händer då. 
 
Jag smider planer hela tiden, och jag älskar möjligheten till några fantastiska månader. 
En del av mig kommer dock alltid att hålla taget vidgårdagarna , när man igår fick tänka på vad man saknar och nu vet jag vad jag behöver , vet bara inte hur det ska få plats i mitt liv ida
Tack försatt ni vill ha en del av mig och mitt liv, fasen vad jag älskar er hela högen, fy fasen vad tur jag har som mött så många fantastiska människor i mitt liv, en del av er borde känna igen er i föregående inlägget. Blir lite blödig nu. Men lycka är att få ha varit en del av alla eras liv! ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0