Onsdag typ.

 
It is hard to beat a person who never give up. 
Ligger och tänker på en powerpointpresentation jag ska göra
Imorgon. Känner mig sämst. 
Vad fasen gjorde vi i skolan i Lycksele och Sorsele!?! 
 
Don't think we do not see The scars, 
They may be on The inside, but you still
Have to heal. You can always come to me 
You know, ill help. And Will always be on your side. 
 
Okej, kl är 1. Pigg som en mört.
Varför började jag oroa mig för presentationen nu 
Varför inte idag? 
Sen är min biologiska klocka störd,
Måste hitta ett jobb som börjar kring 22, skulle kicka ASS deN tiden!
 
Geniknölarna sover, inte jag. 
Borde ha skrivit om hur man somnar om nätterna .
Kanske borde börja med att lägga nertelefonen . 
 
Alla åkte skidor, utom Bob. 
 
Vissa inlägg är inte värda att skriva , detta var ett av dem. 
Gud vad tråkig jag är just nu. Hah
 
Tacokväll hos Anna på fredag, Fikplugg imorgon. 
Glögg/mariokart kväll torsdag hade jag tänkt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0