Torsdag

Äntligen.
Äntligen
ÄNTLIGEN , har jag fått mina klasskamrater
att förstå att cafe station is the place to be när man ska plugga. 
Jag kommer att dö av att jag äter skumma saker, för att jag inte har råd med mat, för att
jag spenderar alla mina pengar på fik. 
 
Gjorde en korv stroganoff igår. Hade inget att göra av, så jag använde 
kvarg, tomatpure, mjölk och grädde på sprutflaska. 
Den skummaste konsistensen någonsin, men den godaste korv stroganoffen jag gjort i mitt liv! Den var så jäkla god. Jag vill bara äta äta äta . Studentmatlagning med stil :D 
 
Har inte sett en serie på 6 månader tror jag. 
Började för 2 timmar sen, har 5h och 50 min kvar. Om internet håller denna stil hela kvällen. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mad Max

I min lilla familj brukar vi fira Thanksgiving om du börjat ledsna på den lilla mat du har, så säg till så kan du säkert också få en festmåltid :)

Svar: Wtf? Max! Hur hittade du hit? :p
steenlundarn.blogg.se

2012-11-09 @ 00:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0