Måndag

Åh, gud så trött. 
Fy fasen! Kreativ idag :P 
Vaknade 20 i 9 idag och skrev till skolan att jag skulle bli liiite sen. 
Tänkte bara blunda 2 sekunder och vaknade kl kvart i ett. Typiskt mig! Typiskt mig..
Har garanterat sovit för länge, för nu är jag helt död. Orkar inte riktigt fokusera på It. Inte alls.
Eftersom att jag inte direkt är ett datasnille så är det ju idag som jag borde lyssna.
 
balles balle .
 
Saknar sommar redan. Har ju helt plötsligt inte tillgång till skoter, så jag ser ingen mening med vinter alls. Min snowboard-kvinna är ju borta med. 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du får helt enkelt börja åka långskidor och låna skoter av någon annnan. Puss!!

2012-10-15 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0