Onsdag

alltså jag ska på opera imorgon, 
Jag på en opera? Hahah
Sitta där med fetsnusen . 
Visserligen handlar den Om världens kändaste
Seriemördare, men hur fasen hamnade jag på en
Opera? Aja. Man ska inte säga att man inte gillar
Något innan man provat. 
 
Var trevligt att käka med Hilda idag.
Att man kan växa upp ändå. 
Vi ogillade en grupp människor 
Som vi aldrig pratade med, för vad ?
Att dom var frisörer? Knäppt. 
 
Fick äta grekiskt och dricka en mythos!
Åh, vad jag fick tillbaka minnen från 
Min och Therese resa.
 
Snart är det dax! 3 veckor 
Fyllda med underbar sol, tacos
Pool och frida!  Om ändå tiden kunde gå snAbbare?
 
Myser med älsklings bacardi och Miller . 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är så stolt över dig, att du ska på opera! det värmer din bästa väns hjärta. Du kommer tycka det är skit, det gör jag. luv u

2012-10-18 @ 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0