Onsdag

Oj oj oj, Typiskt min jäkla tur. 
Tänkte idag när jag vaknade att nää jag tror att jag skiter i skolan idag. 
Har gymmat, lagat mat , diskat , skurat och fixat mig en massa läxor. 
Sen ser jag till min stora besvikelse att enda dagen jag väljer att stanna hemma
så kör hela klassen i 180 km/h och jag får en hel del skit att göra.
Jag som tyckte att jag var så duktig idag. Dubbelskit! 
Och powerpointer. Jag kan inte sånt. 
 
Klarade bara data och webbdesign på skolan för att
jag satt breve Amanda som var snäll nog att visa mig allt hon
gjorde. 
 
Sökes: Datanörd, kan erbjuda 40 kr i timmen för dig
att leka med powerpointer. Kakor och kaffe bjudes på.
 

har torkat chokladmjölkskladd hela dagen, glömde att stänga korken när
jag skulle skaka förpackningen. Om alla ändå var som jag. 
Mänskligheten skulle utrotas, alla skulle dö komiskt och klantigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0