Onsdag

Oj oj oj, vilken vecka, och vilken förra vecka! Jag är helt slut på! Har haft tentan, det gick bra. Otroligt nog! Nu gäller det att ta nyaa tag. Sjukgymnasten imorgon, för att knäcka till ryggen. Kan gissa att det är ungefär lika trevligt som det låter. 
 
En katastrofdag har jag haft. En lång dag på skolan, Marknadsföring tror jag kommer att bli tufft. Jag önskar att jag hade det som (umeå) Therese, och fick vara i Amsterdam istället och slippa allt detta. Aja, sen så missade jag bussen, tänkte att jamen då går jag in på macken och sitter där en stund. Missade buss nummer 2. Valde att stå ute i kylan och vänta på 3:e bussen, som kom 10 min för sent. Tog mig tillslut till gymmet (Efter att ha ätit en chokladkaka) (Logiken i det Lovisa, logiken i det ? )  När jag väl var framme så skulle jag snabbt slita av mig skon och det slutade med att jag slet en muskel eller något ur led. Grattis till mig. En ursäkt att bara ligga i sängen och äta chips. 
 
Dock så finns det mer kanaler på deras träningscyklar än på min tv, därför är det nu på gymmet jag ska spendera min tid. ( När jag läkt ) (intalar jag mig själv) Dessutom har jag ju min gympolare Tom sjuk med ett magvirus, så jag lär bara äta godis ändå. 
 

Sen kan jag dock säga att jag har ju en tid hos sjukgymasten imorgon, så om det finns en bra timing med att slita en muskel ur led så prickade jag alldeles utmärkt..
 
Har fått hemska nyheter dock, jag vet inte när min tur ska vända. 
 
 


When you have to make a hard decision,
flip a coin. Why?
Because when that coin is in the air,
you suddenly know what you're hoping for.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0