Torsdag

Första tentan imorgon, har redan haft en mardröm om det. Skulle hinna skriva klart innan jag körde över ett stup. Dock så har läraren lagt upp det så att det finns världens bästa möjlighet att fuska. Varför ska han göra så mot mitt samvete!?! Blää. Kommer att faila bara för att jag inte kommer att kunna fuska! 
 
Igår och idag har jag haft therese och John på besök.
Alltid trevligt, gick och såg hypnotisören på bio. 
Mkt bra film, även om jag hela filmen störde mig på att båda som satt breve höll händerna för ögonen under halva filmen. Varför se en thriller om man bara ska se halva bioskärmen under halva filmen? Why, Why? Why!
 

Change is never easy,
you fight to hold on,
and you fight to let go

 

Sitter här också, kl är snart 5. Pluggat sen kl 2. Börjar bli måttligt less.
Och Tom i klassen har några polare på besök och lockar med öl och bowling ikväll.
Bowling+öl / Tentaplugg . 
Kul/tråkigt
Dåligt/Bra .
Ingen framtid/en framtid.                                       Varför är jag byggd så att jag hellre gör något kul än vettigt?
 
Aja, man kan ju alltid gå tillbaka till konsum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0