Måndag

Hold it on tight, 
Dont give away The end.
If you wait for The right time,
What are you waiting for?
What are you hoping for? 
 
Detta är för vinnare, har försökt plugga
Sen klockan 8 i morse, när jag lix är fast här, 
Varför kan jag inte bara sitta och läsa? 
Jag varvar musik med Facebook , Aftonbladet
Och en helt fantastisk bok. 
Mycket trevligare än projektledning, 
Skärpning Lovisa ! 
Tur att jag har en incheckning på vandrarhemmet
Idag, så jag får lite detox från Anna ;) 
 
Morgondagen är fylld med skola, 
Affärsekonomi om jag inte minns fel.
Sedan blir det vinmiddag och flytthjälp 
Hos en annan Anna. 
 
Planerade mexico igår, 2 veckor I 
Ett fantastiskt ställe med syster. 
Vadå spara pengar, vadå arbeta, 
Jag vill försöka leva lite istället. 
Pappa säger att pengar inte gör en
Lycklig, men att det inte skadar. 
Men jag lever hellre på bullens och 
Spenderar allt jag har på nya upplevelser
Istället för att sitta där som 40 och ångra
Det man aldrig gjorde, för
Visst ångrar man mer det man inte gjorde 
Än det man faktiskt tog för sig !?! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0