Måndag

Tänker på hur låtar kan ge en så mycket känslor, hur vissa låtar får en att tänka på vissa saker, man har alltid en viss känsla eller ett visst minne till varje låt man tycker om. Ibland kan en låt få en att må kasst, bara för att musiken påminner en om något.

Började skolan idag, iofs bara för 3 timmar, men det var helt annorlunda. Jag har nog inte fattat än. Helt perfekt klass dock. Fikade med två tjejer direkt efter, inte är människorna så sociala i lycksele eller sorsele, där är vi lite reserverade mot nytt folk.

Läskiga övningar fick jag göra dock, blyga lilla jag ska stå framför klassen och berätta om mig själv, kan gissa att man var tomatfärgad. Ingen skrattade iaf, Grattis till mig!

Anna taggar hennes avskedsfest i lycksele, jag känner dock att det är tidigt att åka till lycksele. åh. blä. Ah, jag ska ju vara glad för hennes skull, min älskade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0