Söndag

Åh, Söndag. Gårdagen var riktigt trevlig måste jag säga.
Började med en finmiddag med pappa på peppes, någon öl från
dem vi hade smakat på ölprovningen och så satt vi och provade lite, 
Sen tog jag mig ut, 
Alltid trevligt att få träffa lite nytt folk , Men man mår som man förtjänar som sagt. 
 
Har bakat , lagat mat och stått i idag, men när jag sov till kl 16 så har jag inte hunnit med allt
som jag borde. Varje gång man går ut så förstör man ju 2 dagar helt plötsligt. 
 
Resan är ju helt bokad. Mellan den 22 dec och 8 jan kommer jag att vara 
i mexico. 17 dagar i ett nytt spännande land. 
Får träffa älskade och saknade syster. 
 

You can tell more about a person
by what he says about others
than you can by what others say about him.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0