Söndag




Hemma. Fortfarande konstigt att säga hemma när jag kommer till umeå. Lycksele är hemma, folket i lycksele ger mig hemmakänsla. Saknad.

Har varit på ölprovning med pappa på gamla stan. Helt fantastiskt! Han är verkligen det bästa sällskapet man kan ha, och har haft en supermiddag med anka, någon pubrunda, och avslutningsvis en strömmingsmacka på slussen .

Börjar skolan imorgon. Nervös som aldrig förr. Fortfarande lika fjantig, och har just färgat håret för att bli fin, och lagt fram kläderna jag ska ha. Köpte anteckningsblock, pennor och sudd. Kommer inte ihåg hur gör man gjorde detta, vad behöver jag. Hur är det. Huvva vad jag hoppas att detta är mitt livs bästa val, att gå tillbaka till bänken igen. Misstag behöver jag inga fler av..



Tackar gudarna och Anna för att just hon är min roomie just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0