Tisdag

Ledig dag, fick åka ut till selet med kära Anna.. Glassbonden hade stängt, av någon anledning ville inte andra människor trotsa vädret med en glass..

Fick fiska, hur mysigt som helst. Trivs alltid bäst ute i skogen, spelar inte direkt någon roll vad jag gör, men man får en frihet som man inte hittar i stan. 2 fiskar fick vi, och jag fick öva på gamla filéar skills . Dock tappade klumplovisa ner ena fisken i kolen . Börjar dock bli så van att jag klantar till det att det är mer min personlighet än ett hinder!

Skolan går bra, även om det är superintensivt så är jag glad att jag lämnade arbetslivet och tog upp det här istället. Nu har jag ett mål att sikta emot..

Har knappt fått komma in i att bo här dock, har haft 2 veckor själv sen jag flyttade hit, annars har jag haft alla de bästa på besök, och Anna boende här i snart en månad. Vill inte alls att hon ska åka, denna minimala lägenhet är för stor för bara mig :p

Sjukgymnasten imorgon, hoppas att jag får några övningar som hjälper. Sitta på en stol i skolan hela dagarna hjälper inte direkt till, även om man har en fantastisk klass.

Sitter och kikar på Mexico, ska bli underbart. Och mamma sparar pengar som en galning för att hjälpa mig att åka. Havrefras for The win för min del tror jag !

People Can always surprice you, The good ones Can be as mean as The bad ones, and The bad ones Can be as kind as everyone Else .
Fick höra gammalt sorseleskvaller med , jag tycker att det är så tråkigt att höra att det går så dåligt för folk som man inte sett på flera år, att dom man gick skola med, hade sin första dans med och hade vattenkrig med sitter idag och mår så fruktansvärt dåligt. Kan bara se den oskyldiga lilla människan. Fy

Love hurts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0