Torsdag

Insåg att jag måste ju nästan fortsätta skriva, helt otroligt att ni fortsätter läsa fast jag hade slutat skriva.
Kärlek till er. 
 
Tydligen så tar man i 3 snoppar om dagen via handtag för att karlarna inte kommer ihåg att tvätta händerna, 
och så undrar folk varför jag går omkring med handsprit i väskan?
Jag har även insett att det inte bara är killar som har problem med att hitta saker i tjejers väskor, såg idag att jag har ett hål i botten av väskan, var nästan som att shoppa, jag hittade 2 örhängen, en påse extra, ett halsband och ett par äckliga och torkade snusar. 
 
Jag har även insett att jag börjar bli en äkta Umebo, och det skrämmer skiten ur mig, direkt jag är klar här så ska jag ragga runt i bilen, basa, snusa och rapa. Kanske borde jag även köpa en ny doftgran.
 
jag har på 2 veckor:
  • Målat en tavla (pinsamt ful, mamma fick den. Kan känna att det är lite elakt att ge dessa fula saker till sina föräldrar, nu kommer hon att måsta sätta upp den, hur ful den än är. Jag kommer att ha förstört hela hennes hem. " Elakt mohahah skratt" ) 
  • Utövat yoga (Utan att skratta när jag står med rumpan i vädret och stönar väldigt mkt)
  • Jobbat med kvinnojouren
  • Bakat 4 kakor ( Med ett rosa förkläde ala farmor, med blommor på!) 
  • Betalat 50 kronor för att sola 12 min
  • Suttit på iksu spa i en bubbelpool och läst en bok. ( Boken var på engelska med, extra stadsbo + för det)
  • CYKLAT ( Vem fasen cyklar? Det finns bussar och fötter? )
  • Diskuterat politik ( Frivilligt ) 
  • Spenderat mer tid på ett café än hemma. 
  • Gått på en teater
  • Druckit vin utan att bli det minsta onykter och varit på en vinprovning.
  • Stigit upp mellan 06-08 varje morgon, för att hinna med en promenad vid vattnet. 
Jag vet, det är hemskt.
JAG ÄLSKAR DET! 
 
Jag har ju även varit hemma i Sorsele, hur kan man inte känna lite kärlek till ett samhälle där man ser en 16årig grabb som raggar runt i en röd traktor och har en brulla som sitter bakom honom?
Fick mig att tänka på hur cool jag tyckte att jag var när jag hoppade av bussen, 14 år och oändligt mer fjortis än vad jag är idag ( Om du läser detta Tom så behöver jag ingen spydig kommentar på det där ) 
Och Johan stod där med ciggen i munnen och lutade sig mot sin Volvo 142:a, Ni fattar inte hur fräsig jag var då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0