Vad är det för dag idag?

Snurriga Lovisa, när man jobbar natt så har man väldigt lite koll. Din dag är min natt.
Och denna jäkla sol som vägrar sluta lysa när jag ska försöka sova, jag ser ut som edward i vampyrläge kan jag lova..
 
Men, Snart börjar jag jobba, att jag nu har kvar jobbet är otroligt med tanke på hur flummig jag är, höll på att bränna ner hotellet en dag för att jag la kaffefilter uppe på kaffemaskinen med plasten fortfarande på, det luktade bränt på hotellet hela natten och vaktbolaget kom, som tur var så upptäckte en av dem vad jag hade gjort och fick rädda min kväll. 
 
En vanlig natt för mig är tex att springa 1 km med ett täcke och en kudde klockan 3 på natten, sånt förvånar mig inte längre, men det är kul..
 
crap, måste börja cykla snart, lillanna har bilen, men jag kan lova att turen till Jobbet är riktigt kul, jag tror att jag måste trampa ungefär 4 gånger och att jag ligger i typ 80 km/h till jobbet. Problemet är ju att när jag ska fara tillbaka så blir det helt plötsligt jobbigt så in i. 
 
Fråga, Varför är det så att om en tjej är singel, så är det synd om henne, är en kille singel så är det ett val av honom? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0