Fredag

Sitter och slevar i mig makaronipudding och kaffe. Jag har insett att jag älskar att äta middag till frukost, tydligen är det konstigt. Makaronipudding är dock den saken som jag skulle äta när jag får min sista middag i fängelset. Fast då måste jag se till att de gör den på skinka och bacon. Vem fasen stoppar korv i makaronipudding? Det är att häda, och borde straffas. 

Samma sak med dem som har ris till chili con carne, vitt bröd ska det vara. 
Och! Vem har äppelmos till julskinkan? Inte okej.
 
Gårdagen var ren lycka, jag fick köra min bil till Umeå, Tycker att det är något som är så fantastiskt med den första bilen som man lyckas tjäna ihop till själv. Har nu lagt ut alldeles för mycket på den bilen för att sälja eller skrota, så jag hoppas innerligt att den går i ett år till. 
Att man kan känna sån kärlek till att sitta i sin bil på en landsväg och bara lyssna på musik?
 

Det finns fortfarande en massa fel på den dock. Co värdet var för högt, fläkten fungerar inte och min bas har slutat fungera.
 
Sa till pappa att jag gärna skiter i att ha en fläkt bara vi fixar ljudet först, det gick han inte med på fast jag klart och tydligt bevisade att om man har på sig mössa, vantar, halsduk, tjocksockar och jacka så behöver man inte alls någon fläkt.
 
Detta betyder att jag måste hitta någon som kan något om kablar, för fläkten och stereon tror jag har slutat fungera för att han som fixade bilen har varit och slitit en massa. 
 
Självklart så fick jag för mig att "Jamen detta är säkert lätt, jag klarar av detta. Jag är ju för fan från sorsele" Så jag tog lös stereon och fläkten. Insåg sedan att jag inte hade en aning och fick inte in dem igen, nu hänger stereon ut ganska fint.
 

En sak som var rätt kul dock var att direkt vi började köra så skulle jag rätta till backspegeln, självklart så lossnade den. Ska något jävlas så ska allt jävlas :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0