Onsdag

Var säker på att jag kände en kille som jag träffade utanför Frendo idag. Efter ett stort "Heeej" , och en kram så insåg jag återigen ( Detta händer oftare än vad jag vill medge ) att jag aldrig hade träffat människan förut. Som tur var så trodde han nog att han kände mig med.
 
 
Förstår inte riktigt vad världen har emot mig. 
Har märkt att jag kan sitta en hel dag på skolan utan att en enda vettig sak händer,
Rååkar jag vara sjuk en gång, Ja då har de ungefär gått igenom en kurs för resten av året.
Är tom hemma, ja då sitter vi ungefär på skolan och slickar på en klubba hela dagen. 
 
Lärarna har även kommit på mig, jag hade ju märkt att nedladdningen på skolan fungerade alldeles utmärkt, så jag valde att ladda hem alla serier där ( Tror inte att någon vettig människa som bryr sig om att " Skulle du verkligen stjäla en DVD " läser min blogg. 
En dag så upptäckte jag att de hade stängt ner Piratebay.org, jag som har lite hjärna (Ibland) valde att skriva Piratebay.se istället. Det höll ett par veckor, när jag fått hem 137 gig så tror jag att datakillen på skolan började bli irriterad. Han har blockat hela min uTorrent. Sitter och tänker ut fasansfulla planer för hur jag ska ta mig förbi det :P
 
Längtar tills frida kommer hem, oh vad jag ska skänka henne en massa kärlek så att hon bjuder på en kopp te och en massage, för även om jag är sjuk idag så sitter jag spänt och väntar på henne, ska bjuda på en finmiddag med efterrätt och har tänt lite ljus.
Märks det att man är singel när man gör en romantisk middag åt sin syster? :P
 
Idag går jag tillbaka till den gamla goda tiden Grits- Ooh Ahh
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0