Onsdag

Ibland ska man vara försiktig med vad man önskar sig, för det kan slå in.
Varför slog det in just nu? I dessa tider? 
Fuck. 
Hade aldrig kunnat ana. 
Sitter i umeå, nervös som ett as och funderar varför det inte går till så här i Lycksele?
Är detta dumt? Kul , smart eller bara helt ovettigt? 
Pappa är då inte förvånad.
 

Fy fasen vad jag är elak nu, man ska aldrig skriva så, varför ska ni sitta och läsa något som ni inte fattar vad jag menar. Är typ som när alla 16 åringar lägger ut såna där "Åh, hur kunde ni göra så , mitt liv är över" och direkt någon frågar vad det är så svarar de " Nä ingenting " .
 

Nu flummade mina tankar iväg igen, men jag ska unna mig själv detta. 
Sen så blir det längskidor imorgon, tenta ( Som jag inte kommer att klara, för att jag har degat mig igenom hela kursen) ( Har t.o.m fått hem 137 gig dokumentärer, 137 GIG! ) och firande av tentan på fredag (Ska tröst-öla ) med klassen. (Varför gjorde jag inget på denna kurs? ) ( Hade jag verkligen så mkt mer vettigt för mig ) 
Åker till lycksele lördag, även det är jag lite nervös över. ( Mycket nervös )
Dubbelcrap . 
På allt.
 
Vet inte ens om jag är glad, ledsen, lycklig, arg eller bara nervös. Flumm är det, riktigt jäkla flumm.
1 Timme kvar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0