söndag

Sitter med snusdosan i högsta hugg, försöker verkligen att börja jobba med presentationen som vi ska ha på tisdag igen för en massa kostymnissar som man vet kommer att se ner på en.
 
Problemet är bara att varje gång jag startar denna helvetesmaskin så styrs mina fingrar av en högre makt som säger att alla andra sidor är så mkt mer spännande. Facebook trycker jag upp utan att ens vara medveten om det. 
 
Jag har också ett ännu större problem, och det är att jag har slut på kaffe! Kaffe! Hur kan man arbeta med något utan att ha kaffe? 
Har försökt starta ett mission här med att stoppa i "kok-kaffe" i bryggaren, efter att hela lägenheten luktade som att jag höll på att bränna ner den så avslutade jag mitt försök. Koka kokkaffe ( Vilka roliga ord ) på plattan går ju, men då blir det så kallt innan sumpen sjunkit. Undrar om nästa försök blir att hitta någonting jag kan sila kaffet med ( Gå till affären är inte ett alternativ ) 
Jag kan inte fatta att jag just skrivit så långt om att inte kunna koka kaffe, jag har verkligen inget vettigt att skriva, utan jag tror att jag gör alla försök jag kan till att slippa börja jobba med presentationen. 
 
9gag har blivit ett beroende, för även om jag inte hittar speciellt mkt kul längre så kan jag inte sluta. 
Sitter som gollum och väntar på ett sånt där litet guldkorn som kan välja att dyka upp ibland.
 
Jag satt på muf middag igår, fast jag verkligen inte röstar på moderaterna, så jag fick ganska arga blickar när jag berättade att jag bara följde med för matens skull ( Grymt god mat )
Stod dock själv upp och skulle klunka ett glas, även fast jag drack vatten så kunde jag inte ens
göra det utan att skämma ut mig. Satte vattnet i halsen, började gurgla och var allmänt pinsam.
 
 
 
Har haft en mycket trevlig helg med både Jenny, John och Erik som kommit hit och hälsat på:)
Erik hade med sitt 2 hembakade bröd som gör att jag har råd att äta frukost ett par dagar, så jag tackar honom för att han hjälper en fattig student. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0