söndag

Hade en fantastisk gårkväll, även om dagen började sämre. 
Eftersom att mina födelsedagar alltid brukar sluta med katastrof så är jag rätt glad över det.
 
Tänk att på en födelsedag så hade jag en vän som krossade ett glas i en bubbelpool som en handikappad kvinna satt i och skulle ta sig ut ur. 

Samma vän kastade en drink i ansiktet på en kille och fick sedan en öl över sig själv ( Anna E ) , 
Funderar dock, killen blev så klart utslängd. Varför skyller man alltid på killen? 
 
Jenny bitchslappade samma kille, och sen så fick jag hålla kära anna B sällskap inne på toan under resten av kvällen för att hon mådde dåligt. 
 

Jag borde ha anat att denna födelsedag skulle bli bättre :)
 
( Killens ansikte på slutet ser ut exakt som jag gjorde när jag vaknade i morse)
 
Kaffe, gårdagens smörgåstårta och chokladpraliner på morgonen idag dock, 
Fin start på dagen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0