lördag

Jag måste bli katolik. Jag hittade samma halsband som de har i Boondock saints, jag var tvungen att köpa det. Direkt efter jag köpte det så bad snubben en bön. Jag undrar om jag kommer till helvetet nu om jag inte börjar be. Men det var ju så fint . 
 
Ikväll ska vi på en salsabar och sen imorgon ska vi åka in och kika i djungeln.
Det har varit soligt och varmt varje dag förutom en, och vi har fått åka på ett riktigt piratskepp.
Vi har fått leva som kungar helt enkelt, här kan man se sig själv som rik. Jag har bott på alla de finaste hotellen som kostar typ 150 kr natten. Men en natt, jag måste berätta om den natten.
 
Min syster hade bokat ett fint hotell i ett ställe som hette Tulum. Det visade sig dock att hon hade bokat i tulum som ligger i Spanien, inte Mexico. Därför så stod vi där i Tulum klockan 12 på natten utan hotell. Jag kan lova er att det fanns inte ett enda rum ledigt, så vi fick ta det första bästa. 
Det slutade med att vi fick ligga i ett rum där man inte vågade släcka lampan för att vi var säkra på att det skulle börja krypa ut en massa kackerlackor på golvet, det såg ut som att folk hade dött i sängen, så vi vågade inte använda lakanen heller. Jag och mamma hade reselakan, men frida fick sova i en blöt handduk.
Han som ägde hotellet låste in oss på utsidan med ett hänglås. 
Måste dock säga att jag inte har garvat så hårt på en väldigt lång tid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0