Torsdag

Jag vet inte om man skulle ha börjat bli lite nervös när man fick veta att kaptenen på flygplanet hette Robert gustavsson. Vilket skämt.
 
Julafton i Mexico började super och slutade i katastrof. Hade en helt underbar dag tills både Frida och mamma fick matförgiftning, nog för att jag hade mest tur som klarade mig från allt sånt under resan ( Skyller det på att jag är beroende av handssprit ) . Fick agera sjuksköterska, men tyckte så synd om familjen.

Iaf så var Frida så hungrig efter att hon spytt upp halva innehållet av magen så jag sprang ut och handlade en tekopp till mamma och sen så gick vi ut och åt en Julbuffe ( American style ).
Eftersom att jag inte stött på så många svenskar under denna resa så råkade jag säga att gubben bakom mig verkligen såg ut som Lasse kroner, vilket resulterade i att han svarade att han iaf inte var Lasse. 

Sen så gick vi på natten på ett oxxo ( Typ statoil ) och åt franska med ost direkt inne i affären, 
Ovanlig jul måste jag påpeka. 
 
Ibland så tänker jag på hur mycket jag faktiskt älskar min syster, även om det inte finns en enda människa på denna jord som jag kan bråka så hårt med. Men vi delar exakt samma humor. Vi började fjanta oss så hårt på en buss att de framför oss faktiskt sa till att vi skrattat i 2 timmar och att vi var skulle sluta så att de kunde få sova.
 
Det jag lyssnar på just nu är Fucka ur -De vet du . Och jag är arg för det, en riktigt hemsk låt som har världens sämsta text och som jag så gärna vill hata, men inte kan.
 
Jag saknar alla mina kära damer och herrar dock,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0