söndag

Efter att ha avslutat mitt arbetspass så kan jag lova att jag
nog aldrig har gjort ett så dåligt jobb i hela mitt liv!
Hah, att jag inte tänkte på att jag är den virrigaste människan i världen, som inte ska
ha ett jobb där man måste hålla koll på en massa papper och bokningar. Hur tänkte jag här?
 
Dagens bästa var dock att en gubbe hette Torkel Knipa, Dock så var det ingen annan som förstod varför jag stod och skrattade åt en gubbe. Kunde inte hålla mig. damn. 
 
Japp, Nu börjar man då kl 23 på måndag och slutar kl 07 på tisdag, ska fortsätta med de tiderna till söndag, hur fasen ska jag kunna sno om dygnet så att kl 23 ska vara morgon för mig? Behövde ju bara 14 koppar kaffe för att hålla mig vaken idag. 
Dock ser jag John travolta på tv just nu, han pratar norska, det är faktiskt ganska komiskt. 
 
Oj, ja detta var ju inte spec spännande, får återkomma när jag har något vettigare att säga. 
 
2 Saker bara: 
1. Sjukt deprimerande att se allas midsommarfirande när man sitter och tar hand om fulla norrmän.
2. Fick prova på hotellstäd en dag, HÖGRE LÖN till de som städar hotellrum! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0