Måndag

VÄRLDENS slöaste dag idag , Gick till skolan endast för att få en nyckel typ , men eftersom att det var första dagen på skolan idag så räcker det med en dag för att man ska vara less .. sen var det dax att gå till Lernia och få knivar å käka en supergod korv ! Slutade nog vid 11 sen gick jag hem till Amanda och låg i soffan i typ 4 timmar och gick bara upp för toabesök ungefär.. 
Vi har även gottat oss med chokladbollar :) och det är visst gött!


Lernia och engelska B imorrn , jag hatar detta ! ska hugga mig i magen med den nya kniven vi fick idag  ! Tur att det är god mat där borta iaf och att sista lektionen inte är mer än en timme !

Jag suger på svenska, Är Arg ikväll för att Gunnel alltis ska ha rätt ! Ngn gång då jävlar ska jag sätta dit  henne ! Grrr

SEX AND THE CITY nu :D Kvällen blir värd iaf



JAG SAKNAR JOHAN !!  fast längtar tills han kommer hem med
 en massa birdisar så vi kan laga en massa go matn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0