Måndag månda månd mån må m

Jag är jävulkst cool ikväll, somnade på soffan och nu kommer jag inte att sova inatt ! Bra Jobbat lovisa lilla, Men det var himla skönt att vakna till att Johan hade gjort middag och vaknade till lukten av currykyckling! Inte illa alls.. :D

Idag hade vi då Lärnia. Vi gjorde Julbordet åt ca 20 pers, Jag var  ganska grymt sugen på all mat (har inte ätit julbord än) Och sen fick jag i uppgift att lägga upp en jättefet godisskål och titta på alla som gjorde risallamalta? och chokladpudding! Tur att vi då inte fick äta julbordet idag utan vi fick äta annan mat. Annars så kommer jag ju att rulla hem efter alla de 3 julborden som vi ska göra !

Nänujävlar, nu ska jag ta mig bort från denna beroendeframkallande sak och hitta på något ..



PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0