Torsdag ( Redan? )

Jag är bra nog. Men , man kan alltid vara lite bättre. Göra saker lite bättre. Bli lite bättre. Jag behöver bli bättre på många saker, tex Jobba med matte, diska undan på en gång, Höra av mig till min syster och kanske sluta äta godis ..
Jag vill göra det jag vill göra , Tex fara utomlands , Shoppa utan att bry mig om hur mycket det kostar, Hoppa fallskärm , snorkla i ett stort rev och blåsa ett eget glas .. Varför skulle jag inte kunna? Det är alltid  för lite tid och alldeles för lite pengar . Men akta efter skolan då jag har ett superjobb , då ska jag bara roa mig !!

Dagarna har gått fort nu , det känns som om denna vecka har sprungit förbi utan att jag hunnit med .. Tror nog att det är för att jag alltid är så trött , spec nu när jag inte kan sova om nätterna, Frågan är ju bara om jag oroar mig i onödan eller om jag behöver oroa mig!?!

Ska nog smälla i mig någon kopp kaffe till och sen ska jag väl ut och gå om det inte blir för sent för jag känner att jag behöver sova ikväll , det är allt ..

<------ AHAHAhahah



Goooood Byyyyyeee everyone


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0