Fredag efter skolan ..

Jadu, nu har jag kommit hem , efter att ha ätit ihjäl mig på skolan .. Det började med lite marängtårta , sen plättar, sen palt , sen kladdkaka och panakotta ( alla stavningar på pannakotta? verkar stämma på google) .. Så jag har ätit som en gris och kommer att vara mätt ganska länge tror jag, nu kanske jag inte har sötsug på en stund heller hoppas jag..

Nu ska jag diska och tömma kattlådan och sen är det bara att fara iväg till storuman, där stannar jag till imorgon någon gång och sen far jag, johan och Tony vidare till sorsele, det ska bli jätteskönt att få komma hem och stanna ett tag (tisdag eller onsdagmorgon) .. Kommer nog inte att skriva på ett tag eftersom att mammas dator är segast i världen ..

Jag hoppas att folkan blir kul ihelgen, men annars kan vi ju in på en viss transas sida och skratta åt fula bäbisbilder, det är ju alltid kul, eller kan jag å panda titta på en brud som verkar? vara gravid och skratta åt det istället..hahah.

Saken är ju den att jag alltid har roligare på förfesten än på folkan , men hittar jag ngn rolig så kan jag ju sitta där själv medans alla andra är på folkan ;D Eller kan jag kolla på alla som står och strular med varandra och kan påminna dom dagen efter då dom ångrar alltihop .. Helt okej för min del .. hihih

Ska titta på mammas reaktion om gadden, tror dock inte att hon kommer att gilla det spec mkt , men vadska jag göra åt det ? sitter ju som resten av mitt liv..

Är även jättesugen nu på att gadda mig igen + att åka utomlands .. Och åh vad jag längtar till jul , behöver verkligen julpengarna nu ;P  hahaha

Johan sitter och ser varg , den filmen ska vi ju se på bio med klassen så jag försöker att inte titta, men den verkar inte alls så dålig..


MEN NU TAGGAR VI FOLKAN ---->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0