Söndag

Helgen har sprungit förbi mig i en fart som jag inte hänger med i.. Men det har varit trevligt iaf det som jag har hunnit med.. Tvättade fönster och speglar på riktigt i fredags och städade hela längeheten nästan (noga till och med) så då fick jag känna mig duktig . :) Sen så hmm, öh då for jag och hälsade på några fulla brudar i en bastu? men dom hade gjort det så mysigt med ljus och allt , vad som hände sen ids jag inte ens berätta, men oj oj oj.. haha

Lördag  var trevlig med, jag gjorde mig en baguette som var ca 120 cm? hihi med bacon , lök, sallad å allt sånt.. Nån godare och lättare middag var det längesen jag åt.. +Att jag har nu börjat älska "mackröror" ? om någon förstod det där.. haha

Ja, och nu är det redan söndag, ska nog köpa godis och se en bra film ikväll ..

We live a cute life
Soundfematic, pants tight
Tug'n'plastic, honey
But we got no money

We do the dance right
We got it made like
Ice cream topped with honey
But we got no money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0