Söndag kväll ^^

Ja herregud, nu sitter man här igen ! En helt okej helg har jag haft med några goa skratt.. Tog mig en halvtimme att bestämma mig om jag skulle orka sätta mig här vid datorn , sen tog det en halvtimme till innan mammas segdator startade ungefär , Men nu sitter jag då här iaf och det kommer att ta minst en timme innan jag kan försöka att gå och lägga mig .. ( Även om min väckarklocka står på 06.15 )

Apu börjar imorgon och det ser jag väl inte precis fram emot , Ja.. Herregud? vad ska jag ta mig till , jag kan inte laga mat och jag kan inte prata med en massa mat-tanter heller !?! grr jag hatar detta.. Tänk om man kunde få veta att ens pappa var Elvis så att man fick ärva en hel del summa pengar och kunde chilla sin väg genom livet?

Ja, hur som helst så får jag då en vecka med sorselebrudarna som finns kvar, lite film här och lite promenader där har jag vl att se fram emot! :)

Men Hej då allesammans och var lyckliga ni som slipper skolan och får vara med era grabbar för Johan saknar jag gryyyymt mycket !!



I saw somone today and i wish it was you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0