Fredag

Blev nykär igen nu , Johan är verkligen den bästa som finns . Jag tycker så synd om alla dem som inte hunnit uppleva detta än.
Jag vet verkligen inte vad jag skulle ta mig till utan honom.
Ska sova själv i natt , eller jag kommer ju antagligen att ha en mysig katt som snarkar brevid mig, men det är inte samma sak .

Har läst ut sista boken ur milleniumserien , alltså luftslottet som sprängdes, Och eftersom att min pappa är så söt så har jag förutom allt annat fått en biobiljett till både jag och Johan. Kanske blir det att åka till ume och se den på film med?


Mina planer inför nyår har gått i golvet , som vanligt . Jag som hade 4 brudar att åka till sthlm med, nu har jag knappt några planer alls. Blä för att alla, inklusive jag ska vara så jävla fattiga ! Hmm, har ju en ungefärlig inbjudan till hemavan, men jag vet inte om det är dit jag vill fara utan att ha några planer alls på hur jag ska göra när jag väl tagit mig dit. Älsk har ju en stuga, undra om man skulle fara dit med några aistället, det hade ju faktiskt varit riktigt kul !


Har fått riktigt bra saker i julklapp nu , och eftersom att jag kanske har amandas att vänta på så håller ju spänningen i sig ett tag ;D Kanske är bra med lite försenade julklappar.

Har även skaffat mig en alldeles egen julklapp till mig själv för första gången..

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0