Måndag

Längesen, mitt internet dör nog snart så då tar det längre tid. Kan då glädja mig över att jag har bättre för mig än att sitta vid datorn iaf. Livet glider vidare som vanligt, och sommaren har börjat bra. Har gjort mkt kul hitills och saker som jag inte görså ofta, tex minigolf, kubb, fiska och varit ute på båtturer. Har ju även börjat jobba vilket känns ganska ovanligt, hålla koll på arbetstider och gå upp kl 06.00 på morgonen är inte heller vant.

Synd bara att sommarlov verkar betyda en sommar utan amanda, ytterst trist säger jag!

Anna lämnade mig alldeles nyss, vi  har sett den konstigaste filmen jag sett på länge, vilket gör att jag hoppas att mitt liv eldrig blir som deras i filmen..

Johan är då inte heller här, efter att ha firat en väldigt mysig midsommar tsm är jag nu tvungen att sova med ett par snarkande katter istället, men det är ju kul att han får göra någonting som han vill göra.

Hursom så känns det skönt med sommar och den har varit bra hitills, dock så har jag varken en fungerande kamera eller enmobilkamera att ta några kort med.

Måste till mamma så jag får massa gomatn och bara känna att jag är hemma.

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0