Torsdag igen

AMANDA du får mig att må bra, tack för allt och inget!

Denna kväll spenderades då alltså hos denna brutta, fick iaf tvätta litegrann där borta! Hur som så ska jag stämma LYBO, och skratta åt myggor inatt.. (Nu på vintern är ni mkt saknade)

Trött som en gris är jag och det är nog tur för jag har inte fått så mkt sömn i veckan! Har även redan börjat sakna Johan nu när jag ska sova själv i världens fetaste säng! Har även på det där även börjat tänka på sommaren som kommer rätt mkt och börjat sakna de gammla lätta tiderna, känns som om det var igår man satt på sågavan och myste vid en eld, kom hem vid typ 1 på natten och tyckte att det var sent! Jag hoppas bara att sorsele ungefär finns kvar efter sommaren och att jag inte kommer efter sommarlovet och är alldeles utarbetad så att plugget blir en pina. Nä nu kanske jag skulle ha slutat fundera på vad som händer om flera månader och istället fundera på att gå och lägga mig ! So --->

Peace out!

Kommentarer
Postat av: victoria

när kommer du till sorsele det var ett tag sen man träffa dig

2009-03-12 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0