Måndag

Åh vad det känns jobbigt att tänka på framtiden just nu, okej. Jag vet inte var jag vill bo och jag vet inte vad jag vill göra heller. Jag vet ju just nu att jag inte alls skulle orka med att plugga vidare, men hur ska det gå nu när jag inte har matte B i betygen , det gör ju att ifall jag kommer på att jag vill plugga senare i mitt liv så har jag inte behörighet för någon utbildning som jag tittat på . Varför ska tiden gå så satans fort ?

Jag har ju jobb på konsum i sommar , men det är ju endast för att alla har ledigt under sommaren , sen då? Jag kan ju inte bo i lycksele med en hyra på ca 1600 kr och ingen inkomst alls? Vad har alla tänkt att ungdomarna ska göra. .?

Ska jag då jobba på sommaren och sedan flytta hem till mamma eller ? och vi säger att jag kanske vill flytta till tex malmö då, utan att bo där är det ju ganska svårt att flytta dit , men jag kan inte heller bara flytta och hoppas att ett jobb dyker upp, elr hur ? Nä, då återstår pluggandet . Men som sagt så vill jag inte plugga alls . Nu är jag bitter .

Jag kommer att hamna i en stuga ute i skogen med mina 15 katter och skadade barn.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0