Söndag

If you love something, set it free; if it comes backs it's yours, if it doesn't, it never was.
Har fått rå om min therese en stund, hon ligger och sover . Gick ut igår. Sorselebor överallt! överallt!
Idag har vi fiskat, lilla söta Therese är verkligen en stadsbo i grunden, hon gjorde allt i sin makt för att inte få napp. Jag fick 2 fiskar iaf, som nu ligger i frysen. Kan inte säga att jag ser så frän ut när jag ska döda dom heller. Mår nästan lite dåligt av det. Dock vet man aldrig hur laxen på ica mådde innan heller..
Sen fick vi äta på glassbonden igen, vilket mysställe alltså, Ska ta dig dit någon dag.
Borde gå och lägga mig nu, måste bara avsluta min debatt om svår och lätt kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0