torsdag

Someday, today,tomorrow,always!

Ännu mer händelserik dag! Jag tog mig in på skolan, fick veta det direkt efter provet och intervjun!
Och direkt jag fick veta det så sket jag i att vela mer. Jag ska börja plugga igen! Jag ger denna stad 2 år om detta är vad jag känner att jag vill, och ärligt talat. Skulle jag vakna upp och inte vilja läsa detta längre, ja då går det att hoppa av för jag vet att det är bara att flytta, det är bara att börja om. jag måste ju pröva om jag ska hitta vad jag vill göra med mitt liv, och förhoppningsvis så löser sig resten med tiden.

Säljare med internationella kontakter ska jag bli.

Känns bara hemskt, har lite dåligt samvete över att jag precis tackat ja till ett nytt jobb och så kommer jag att måsta sluta på en gång, stackars chefen som verkar så trevlig och glad.

Jenny kommer imorgon, som jag har saknat henne sen förra helgen :P Helt fantastiskt att det är första helgen borta från sin Johanna och så väljer hon att spendera den med mig..

Den här staden växer i mina ögon. Iksu spa som har blivit mitt andra hem, cykelvägarna, närheten till pappa som är helt fantastisk och hjälper mig med att hitta, vakna och ta mig på platser. Min egen lägenhet, som jag fått inreda själv som nu är klar och ser ut som jag vill ha den. Cafeérna med gratis wifi och mina Chai latte som jag blivit beroende av. Reggaebusschauffören som alltid kör min vända.

Synd bara att det är så fantastiska människor kvar i Lycksele som gör att detta fortfarande känns lite mindre hemma. Tur jag har Emelie och Fanny här iaf.



Made me promise I'd try
To find my way back in this life
Together in all these memories
I see your smile
All the memories I hold dear






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0