Lördag /söndag

 
Det bästa med att inte dricka är att jag har fått ett riktigt fint barskåp! En till nykter lördag och en riktigt mysig dag i skogen, gamla minnen 
jag har gått på en riktigt lång vandring och fått dricka mitt kaffe :) ligger vaken och slö ser på en film, kommer nog att vara helt slut på efter dedennas
 
Alltså fuck you blogg.se på telefonen, lyckas aldrig med ett vettigt inlägg 
hur som helst, jag kommer att avlida i veckan, har ingen koll 
på vad som ska göras på skolan. Men men. 
 
Hellre lycklig än fattig, får hamna på gatan med mina katter! 
Nu är det orphan, världens läskigaste film ;) 
 
3 veckor kvar.  Underbart! Bara jag fixar skolan nu, många red Bull och mkt fikaplugg. 
Även fått träffa en dam och gubbe som jag saknat :) 
andramamman Lotta har vare saknad. 
Kanske man skulle ha kikat på filmen och väntat på att få panga imorgon förhoppningsvis :D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0