Måndag

Igår - Jag har ont i magen, ätit för många lussebullar :D 
Kakan skulle hjälpa till, inte fasen fick jag någon hjälp. 
"Åh vad ont i ryggen jag fick, det blir nog bättre sen"
Och så var man ensam med bakningen.
 
Idag har jag dragit en Lovisa igen. 
Stod vid kassan med min julmust
Råkar kasta den i golvet, 
den sprutar som en fontän. 
Alla skäms och skingrar sig runt mig.
Jag får julmust mellan benen. 
 
Jag äger alla klasskamrater i att tåla kyla.
Har inte tagit på mig en mössa eller vantar i Umeå än.
Vi Sorselebor vet hur fan det går till :)
 
Jag vill också heta så :P
 
Och måste avsluta med att världens bästa Anna kommer idag stannar till Torsdag, Sen får jag återigen träffa Jenny imorgon. Mamma kommer torsdag och sen åker vi till Sthlm på fredag, Paris på lördag och vidare till Mexico på söndag.
Livet är ganska bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0