Torsdag

10 saker som jag älskar
 
1. Choklad, i alla former.
2. Mina underbara vänner, Jag som inte klarar av att vara själv är så överlycklig över att jag har så fina vänner att jag inte behöver spendera en enda helg utan att ha en helt fantastisk människa omkring mig. och min familj.
3. Människor med principer.
4. Att få älska någon
5. Musik och böcker
6. Spänning och allt som kommer med det. Höjder och upplevelser.
7. Sommaren, resorna.
8. Att få ge saker, att få laga mat åt någon, att få hjälpa dem som behöver det.
9.Att få leva livet som jag gör nu.
10. Att få göra en skillnad för någon.
 
Nu är jag trött. Skulle in på toa. Gick först och främst in i dörrkarmen, började svära och blunda medan jag gick in på toan, där möttes jag av en tvättkorg som inte stod där den skulle. Välte den, halkade till och slog bakhuvudet i handfatet. när jag ligger och bölar så kommer miller och biter mig i foten. Blev arg så jag gick och hämtade en morot och riktade den mot honom. Millers värsta hämnd, han är livrädd för morötter. Vad jag är ond. MOHAHA
 
Annars har detta varit en perfekt dag, och vecka. Nu är jag ledig tills måndag.
Lycka. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0