Onsdag

Jag köper alltid trisslotter , men jag vinner aldrig. Skulle jag vinna 10 000 idag så är det lika bra att torka sig i rumpan med dem, för jag har redan köpt triss för 10 000. Jag skyller detta på Jim, som stal min trissvinst, och fick mig att alltid försöka igen. Hade jag inte tyckt att franska korvar hade varit så gott så hade jag varit rikare idag         ( Insåg att det där lät snuskigt )
 
Var hos sjukgymnasten, han såg att jag hade ett ärr från rumpan och upp på ryggen, Sen höll han på att garva ihjäl sig när jag berättade att jag hade fått det genom att jag jagade en igelkott och skulle hoppa över ett staket och spetsade mig själv på pinnarna. Alla jagar väl igelkottar? Och allt jag fick var en suddig bild på en brungrå boll.
Jag gillar dock jan-ivar, han ser ut som en ärkeskurk, han har ett huvud som är som en ballong längst upp. Men han är alltid glad. 
 
 
 
Åh, jissus. Vi kvinnor spenderar ungefär ett år av våra liv med att bestämma vad vi ska ha på oss.
Män spenderar mer pengar när de är singlar.
 
Jag lyssnar just nu på en bra låt - Imagine dragons demons.
Sen lyssnar jag även på världens nostalgi ! 
Eftersom att jag är fattig som en banan så snor jag therese spotify, Hittade hanson - Mmmbop! Jag blev nostalgisk som få, missade att hoppa av bussen. 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0