Tisdag

Argh. God morgon världen. Klockan är 8.19 och jag är vaken, Leeedig fick jag veta att jag var i morse, annars hade jag aldrig varit vaken.
 
Måste ändå på skolan, Bara för att jag har glömt att hämta ut det vi ska ha tenta i.
Jag kan vara kass på så många levels. Tänk om man kunde ha Hyperthymesia istället. Finns faktiskt 20 människor i världen som kan komma ihåg alla detaljer av hela sitt liv. 

Gick på gymmet igår, Jag tänkte köra Per moberg dieten, han säger att " Om du går en timme om dagen så kan du äta vad fan du vill " Jag tror dig inte Per, du ljuger. Jag åt 2 chokladkakor och en påse fruxo.
 
Ställde mig på en crosstrainer från helvetet igår, och
Tränaren(djävulen) var där, en riktig bastant kvinna som Skriker som en galning och springer omkring i rummet och drar fina visor " Kom igen nu då" "Känn hur fläsket rinner av er" "Vill ni ha en fast rumpa" "SVETTAS SVETTAS"
Halva jag är fascinerad, medan halva jag vill ta upp en 5 kg vikt och kasta den på henne. 
 
Sen har jag fått veta att kvinnor säger ungefär 7000 ord om dagen, medans män bara använder 2000, och det märks på mig kan jag lova. Ni kan fråga kakan :P
 
Mötte även polisen igår, 2 poliser som åkte buss. Jag har hittat orsaken. 
Jahapp, nä man kanske skulle ha börjat göra något vettigt för dagen. 
( Vem försöker jag lura ? )
 
Jag ska bara vara glad att jag inte är tex Therese, som åkt från skeå på morgonen, för att sedan se att vi inte har nå skola idag . 
 
Adjöken - Kexet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0