Fredag

Alltså dagens bravader, men jag behöver ju inte skriva dem för att hela världen har ju facebook nu. 
 
Hahah, fick just veta att det dör 450 pers om året av att falla ut ur sängen. " Det finns fler människor som är som jag"  Och godisautomater dödar 13 pers om året, Hur fasen? Dem måste ju ramla över folk ? Klämma huvudet i en? 
 
 
Såg just a walk to remember. Sjukt deprimerande film om man är singel alltså.
Jag förstår att filmer som dessa förstör alla förhållanden dock, för att man vill att snubben ska vara som i filmen. 
Kommer ihåg när första twilight kom ut och man var lite yngre iaf, då minns jag att jag sa "åh varför kan inte du plocka upp mig på ryggen och hoppa från träd till träd så där"
Så inte ska dem bara visa kärlek, utan man vill att de ska vara övermänskliga med.
Sen så ska killarna även dö för en. Titanic måste ju vara början på förstörda förhållanden, sen så måste the notebook ta andraplatsen. A walk to remember kommer in som god 3:a. 
 
Vill en kille bli singel, så är det bara att välja en av dessa 3 ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0