Lördag

Och så trött att jag inte minns att det var lördag idag.
Bra dagar med bra folk, vad mer kan man begära?
 
Jag har tänkt lite på hur det är med den perfekta mannen + kvinnan
Vi kvinnor tror att vi har sån jäkla press på oss just för att jag nu, efter att ha frågat mina kära killkompisar om hur denna nu ska se ut .
  • Blond, blåögd ( Vem kunde ha gissat på det)
  • Ska vara snygg utan smink med. 
  • Långt hår, smal , rina ben, mage
  • Stora pattar och en snygg rumpa.
  • Hon ska laga mat, vara rolig, aldrig klaga
  • Alltid vara sugen på sex. Aldrig klaga på dem när de spelar spel.
  • Ska älska att städa, och låta killen gå ut när han vill och med vem man vill.
  • Ska vara smart, och alltid glad. Aldrig ha mens och gråta så sällan som möjligt.
  • Hon ska gilla alla dina vänner. (även den där jävla skitstöveln som alltid finns i ett gäng) 
Mannen dock, jag kom på att de måste ha det minst lika jobbigt, för det vi vill ha är:
  • Snygg, håret verkar vara väldigt viktigt.
  • Ska alltid vara skitig men alltid lukta gott (hur fasen ska man lyckas med det om man inte är johnny depp ?) 
  • Rumpor gillar vi, en tight rumpa. Och en mage att dö för.
  • Ska klä sig bra.
  • Kunna laga allt som går sönder. 
  • Ska vara romantisk, men inte mesig.
  • Ska kunna slåss och ställa upp för oss men ändå vara snäll när man vill att han ska vara det.
  • Livet ska vara som titanic, han ska kunna dö för oss.
  • Komma med presenter och hålla koll på alla datum.
  • Han ska ta oss först i alla lägen. 
Ja, vad säger man nu om detta efter min forskning, 
jag kan bara applådera till min klasskompis Tom som sa att han hatade blondiner. 
Fast hans tjej verkar vara blond, så jag vet inte om jag tror på det ;D
 
Det verkligt viktiga dock , som alla vill ha, är nog inte den perfekta tjejen eller killen, vi vill nog alla bara ha en människa som vi passar ihop med , som man kan lita på , som är trogen och som man kan ha kul med.
Vi vill älska och bli älskade helt enkelt, och hitta den där som du vill ska vara mamma/pappa till dina barn..
 

“Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.” 
― Mahatma ghandi
 
SKA VI VARA YTLIGA SÅ:
 
FÅR VI KVINNOR VÄLJA ÄR DET NOG EN BLANDNING MELLAN DESSA 2 
 
JOHNNY DEPP
RYAN GOSLING
 
OCH MÄNNEN DE TAR DENNA KVINNA: (KONSTIGT NOG INTE BLOND MED STORA BRÖST)
MEGAN FOX
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0