Onödigt inlägg

Idag är jag arg på mig själv, hur fasen kunde jag sova till 3 och missa en av de viktigaste dagarna på skolan?!? Aja, lär betyda att jag inte kan sova och missar nästa dag med :P 
 
Jag saknar sommaren , jag saknar att sitta på hälla och dricka en öl, jag saknar att sitta på ibbes. Jag saknar att ragga runt i samhället. 
 
Jag och Jenny har bestämt att 2013 ska bli det bästa året någonsin . För någon månad sen hade jag sagt att detta året skulle bli lätt att klå. Men jag ska ju för fasen till Mexico i 3 veckor. Vad ska toppa det ? ;) 
 
Tränade 2 timmar idag, känner mig duktig, och chokladsugen.. 
 
Ska bli kul att få dra igång mördarlovisa i helgen :) 
 
Hade det mkt trevligt i Finland .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0