Söndag 2

Ett torn ,ett flygplan och en sommar av grillning och mys. 
En efterfest med emd, en festival med sömnlösa dagar, fun som var en makalös upplevelse. Paintball med grabbarna, ett jobb på Konsum som lärde mig så mycket. Ett 80-tals disco som var början på något nytt, 2 katter som ger så mycket kärlek, ozzy osbourne med pappa i Malmö, en ölprovning pGamla stan, några nya vänner, en Stockholmsvistelse, en norge, en Paris och en Italien . Ett halsband som finns kvar, 1000 kvällar med fint sällskap, tjuvrökningar med Amanda , Sundsvall , söndagar på Konsum , en lägenhet där alla var välkomna , en syster som bor med mig, mitt första bilköp, första gången man mötte Lotta och kallade henne kärring, hälla med Therese , första dagen på utbildningen, alla riddagar med jonna, när jag fick ta hand om carmen, när jag stod på team sportia och fick ett samtal, Kurre den tama ekorren, bankgatan, chai latte som inte smakade som den skulle. Midsommr i storuman, fotbollsläger, pappas lp skivor, studentveckan ,
, världens mista diamant, ett nakenbad, en husvisning som gick fel, en balkong som förstörde ett liv, en galen grannE, en skoter och en sprucken läpp, en strawberry daiquiri och en kareokesång, nannas parkeringshus, ett statoilbesök i handdukar, ett t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0