Söndag

 
 
 
Oen dag av tankar, och mys med mamma. 
Tänk vilket liv man har haft hitintills alltså, alla saker man gjort, och alla 
Människor som man mött. Snart 22 år av minnen, varav vissa är helt underbara!
Tänker på första dagen jag mötte Anna ! Denna otroliga människa som förtjänar allt ! 
Min och Therese underbara resa, där vi kunde släppa allt och bara leva livet. Dagen Jenny berättade att hon var gravid. Dagen jag och John gjorde världens godaste mat. Våfflor kl 6 på morgonen och en klocka som alltid glömdes. 
En bro som man kunde sitta på och alltid återvända till, första gången jag fick skjuta med ett gevär, ett hustak med stjärnor på himlen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0