Tisdag 2

Helt underbar kväll! 
Och jag smider nya planer, nu jäklar!
har varit lite duktig , tränat idag tills jag ville kräkas
Om nu det kan kallas bra! Haha. Tänk om man 
Bara kunde se ett litet resultat iaf, men icket.
Choklad på macken endast 1 min gångavstånd. 
Dubbelcrap, sockermonster i magen som skriker
Godis godis godis Mohaha Mohaha . 
 
Spelade på Keno igår, jagtrodde att jag kom ihåg
Hur man gjorde. Tydligen inte. Ville kasta kaffet på 
Kassören när han sa att det blev 240 kr. 
Jag vann 20 kr. Haha. 
Deep purple spelar på sammafestival som jag var på förra sommaren. Är det elakt att gå igen detta år för att vara ond med pappa min? Haha Mohaha 
 
Blogg. Se för iphone suger, ber om ursäkt för
Allt cp. Deep purple soelar
Deep purple spelar påkonserter
 
 
Deep purple spelar på samma g
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0