TorSdag

Delar just nu sängen med en låda 
Som innehåller en snömansdräckt!
Jag hoppas nästan att någon skulle smyga sig
In inatt och ta på sig den. Bara för att se hur man
Skulle reagera om man hade en snöman i lägenheten.
 
Bara för att vi var lediga idag så har
Jag ägnat hela dagen på bibblan
Med projektgruppen . Varför är alla
SÅ mkt seriösare än jag. En ledig dag!
En ledig dag! Hallå!!
 
Ikväll kommer fröken Ögren och färgar mitt hår,
Vad ni än gör med ert liv. Färga aldrig
Håret rött! Vill nästan gråta varje gÅng jag
Duschar. All färg bara rinner av. I wanna be a ginger, dÅ kanske
Inte utväxten skulle se ut som en död rÅtta på skallen. 
 
Hunnit gymma en stund. 
Glömde skorna hemma, 
Gick inte bra. Har bränt bort 
Trampdynornaupp springbandet.
Tom var skadeglad tills 
Han behövde fara hem till flickvännen, 
DÅ var jag skadeglad :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0