Måndag

Ny dag, inga möjligheter. 
Vad är problemet med extra ofokus på måndagar, jag orkar inte lyssna på något, 
ta in något. 
Tog min sista godis 23.59 igår , nu ska jag försöka lura mig själv att jag inte 
ska äta godis på ett bra jäkla tag. (försöker lura mig själv)
Sen så har jag fest, i umeå fredag och lycksele lördag, sen ska jag ta en lååång paus.
Studentfestande no more, är så fruktansvärt less.
Dock kommer denna helg bli awesome..
 
Hoppas att jag kommer hem och att min nya rooomie har gjort en gomiddag, man kan ju faktiskt erkänna att det var han som var bäst på att laga mat på skolan, och jag kan lova att det har han fortsatt med nu med . 
Dock kan jag skryta med att det var jag som iaf kom 2:a på lökhackar tävlingen! :D mohahah 
Max kom med en spritbeställning från Finland, Så det ska vara slut innan söndag, sen no more. 
November blir min vita månad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0