Tisdag

Hemsk dag . Fy fan alltså! 
Träffade en människa som inte ville
Leva längre, han mådde så fruktansvärt
Dåligt att jag inte ens kan släppa det. 
Försökte allt jag kunde, men är det nog? 
När man har någon i sin närhet som är sån, 
Hur hanterar man det? 
När någon säger - vi ses nästa vecka! Och man
Inte ens vet om det är så. 
Crap, klumpen i magen vägrar släppa. 
Varför tar alltid sånt här så 
Hårt på mig, visst det är tufft för alla
Att höra, men jag kan verkligen inte känna
Det andra känner. 
Jag hoppas att du klarar detta. 
För dina barn, och hennes mor. 
Fy fan fy fan . 
 
Nu börjar kl bli halv 3. 
Hoppas jag fÅr sova snart.
Behöver något som får
Mig att sluta tänka på allt , läxor och 
Der som hände idag och allmänt jobbiga
Grejer. Jag behöver komma ut i skogen. 
Får prata med Anna om att låna stugan 
Nästa helg ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0